vysokozátěžové postele z masivu


Obchodní podmínky / Jak poptávat a objednávat

Jsme zakázkové stolařství a tedy je možné vyrobit nábytek dle přání zákazníka, rozměrů, typů nebo dodaných nárysů / fotek nábytku.

Jak u nás poptávat či objednávat:

1.Poptávku/objednávku je možné k nám zaslat písemně elektronicky (petrkubis1@seznam.cz), telefonicky (604107577) nebo osobně na prodejně v Němčičkách.

2. Na poptávku zasíláme nejčastěji písemně elektronickou formou nabídku s uvedením popisu nábytku, materiálu, rozměrů, ceny a termínu zhotovení.

Stanovený termín dokončení se může ve výrobě z technických nebo osobních důvodů posunout na pozdější. V tom případě kontaktujeme zákazníka předem a ten má možnost odstoupit od zadání zakázky.

3. Po odsouhlasení nebo doplnění požadavků od zákazníka vystavíme tzv. Potvrzení objednávky/Zálohový list. Jedná se o formulář s pořadovým číslem, kde jsou uvedeny veškeré známé údaje objednávky: ( pokud nedostanete od nás toto Potvrzení objednávky, znamená to, že ji nemáme evidovanou a je tedy možné, že jsme nezaznamenali Vaši objednávku)

Záhlaví vlevo:

Naše firma

Datum vystavení ( v den odsouhlasení nabídky zákazníkem, od tohoto dne se počítá termín zhotovení)

Datum splatnosti - jedná se o splatnost zálohové částky, v případě prodlení tohoto datumu splatnost se termín zhotovení posouvá dle dalších výrobních zakázek.

Způsob platby

Náš bankovní účet

Variabilní symbol - číslo objednávky

Záhlaví v pravo:

Kupující - Jméno a přesná adresa dodání, telefonní číslo, mailová adresa  a datum objednávky

Popis zakázky - přesné uvedení objednávky s rozměry, typem, cenou, případným dovozem nebo výnosem, montáží a termínem zhotovení zakázky

Částka k záloze - splatnost uvedena v záhlaví, převážně převodem na účet nebo v hotovosti osobně na naší prodejně v Němčičkách po domluvě.

Dokončení výroby zakázky

V momentě dokončování výroby zákazníka informujeme a domlouváme se ohledně termínu vyzvednutí nebo dovozu zakázky. V případě dopravou přepravcem, je nutné si zásilky řádně překontrolovat a v případě poškození buď zásilku nepřevzít nebo vyreklamovat u přepravce.

V případě dopravy našim vozem je možnost využít i našeho příplatkového výnosu ( cena na poptávku dle obtížnosti), v tomto případě zodpovídáme za případné poškození u výnosu. Pokud si zákazník výnos zajistí samostatný, za případné poškození u výnosu nezodpovídáme.

Upozorňujeme, že výnos je vždy i tehdy pokud se jedná o výnos z auta do domu, pokud si ho zákazník ze zdravotních důvodů nemůže zajistit samostatně, vztahuje se i na tento výnos příplatek a je nutné to řešit předem a to z důvodů, že montážní technik jezdí sám a na výnos např. dvoulůžka nemá kapacity a je tedy nutné vzít druhého pomocníka.

Odborná montáž našeho nábytku v případě našeho dovozu je bezplatná.

Platba za výrobky a služby

Zakázku hradí zákazník dle svého uvážení. Může být placena celá v hotovosti při předání nebo po domluvě na náš účet před dodáním výrobku zpravidla nejméně 3dny předem tak, aby platba byla připsaná na náš účet před dovozem nebo předáním výrobku. Může být placena také na více částí, jak to zákazníkovi vyhovuje, avšak je vždy nutné, aby byla před dodáním zaplacena celá. Pokud není výrobek zaplacen, není možné předání nebo dovoz uskutečnit. Platební terminál nemáme a tedy není možné u nás platit kartou.

Odstoupení od zakázky standardních postelí neatypických je možné kdykoli i u předání bez udání důvodu - žádné pokuty se u nás za odstoupení zakázky neúčtují, jen je nutné zaplatit přepravné v případě dovozu, který byl již uskutečněn. V případě atypických postelí nebo jiného nábytku než postelí je odstoupení případně možné po dohodě o postupu.

Záruka

Záruční doba plyne od datumu prodeje/předání výrobku zákazníkovi, zpravidla 2 roky u atypických a luxusních postelí, vysoké ohrádky a ostatní skříňový nábytek. Vyjímkou jsou naše typizované postele uvedené v orientačním ceníku, na které máme prodlouženou záruční dobu na 5let. Vždy uvedeno u výrobku. Všechny naše zakázky si vedeme v systému a jsou pro nás snadno dohledatelné. Pro uplatnění reklamace si nemusí zákazník uschovávat účtenku/fakturu.

V případě potřeby můžeme i nabídnout pozáruční opravu nebo při mechanickém poškození. Cena se stanoví dle obtížnosti.